blog rowerowy

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Viracocha.bikestats.pl

linki

Italia Środkowa i Sardynia (dzień 10)

Wtorek, 16 kwietnia 2013 Kategoria 2. 50 - 100km, Italia Środkowa i Sardynia 2013 Uczestnicy
Km: 88.78 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Pr. maks.: 59.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 540m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Trasa do Porto Torres była pagórkowata, ale tak przyjemnie, więc jedzie się rewelacyjnie. Odcinek Porto Torres - Alghero jest natomiast płaski. To pierwszy taki dla nas odkąd przypłynęliśmy na Sardynię, więc stanowi miłe urozmaicenie.
Przed samym Alghero zwiedzamy jeszcze Nuraghi Ruju - nekropolię, której początki sięgają 3300 roku p.n.e. Szału nie ma, ale była przy samej drodze ;).

Ancorek, zamiast zwiedzać Skałę - Słonia, rozgląda się na boki ;).

Sympatyczna para Francuzów, spotkana gdzieś przed Porto Torres. Spotkamy ich jeszcze jutro, na trasie.

Ale my tu gadu, gadu o Francuzach, podróżach, a makaron stygnie...

Tuż przed Porto Torres

A w Alghero poddaliśmy pod głosowanie projekt kolacji w pizzerii. Dwa głosy za, 0 - przeciw, nikt się nie wstrzymał :).