blog rowerowy

Km: 103.98 Km teren: 1.80 Czas: 05:21 km/h: 19.44
Pr. maks.: 56.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 460m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Z domu wyjechaliśmy dość późno, bo ok. jedenastej. Plan był prosty - żadnych planów. Postanowiliśmy najpierw jechać do Carisio, gdzie w pewnym barze, serwują najlepszą kawę w okolicy i tam zastanowić się co robimy dalej. Po kawie udaliśmy się do Bielli i tam pokręciliśmy trochę po okolicy. Powrót do domu - przez Cossato i później trochę naokoło - przez Lentę.

San Damiano

Droga do Salussoli

Dojeżdżamy do Salussoli

Droga do Bielli, z tych bardziej ruchliwych

Okolice Bielli

Okolice Mongrando

Widok na Piatto

Lenta

Zarys trasy:

Pogoda nam rzeczywiście spisała się na złoty medal. Lubię takie spokojne, niedzielne wycieczki, z przerwami na kawę, książkę i zwykłe poleżenie. A jeśli chodzi o temperaturę, to że było +16 stopni, też dowiedziałem się dopiero z bloga Ancorka :).

Miło nam, że nasze relacje pozwoliły na oderwanie od wietrzno-białej rzeczywistości, mimo, że przerwaliśmy Ci trening ogólnorozwojowy ;).
Viracocha
- 21:24 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj
Piękne okolice, wyśmienita pogoda i zapewne idealne towarzystwo, więc czego chcieć więcej :-)
Czytałem u Ancorka, że nawet + 16 stopni wynosiła temperatura. Zazdroszczę.
U mnie w sobotę silny wiatr przy temperaturze - 5, w niedzielę przenikliwy, ostry wiatr z mocnymi opadami śniegu przy temperaturze - 6, odczuwałna od -12 do -16.
Plany rowerowe wzięły w łeb. Łopata do odśnieżania cały czas w ruchu.

Bardzo się cieszę, że mogę obejrzeć Wasze relacje z wycieczek :-)
Pozwalają oderwać się od "białego szaleństwa" chociaż na chwilę.
Pozdrawiam serdecznie
panther
- 16:46 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zisie