blog rowerowy

Wykres roczny blog rowerowy Viracocha.bikestats.pl

linki

Do Borgosesii z żoną

Środa, 30 stycznia 2013 Kategoria 1. Rozruch fizyczny (do 50km)
Km: 35.85 Km teren: 0.00 Czas: 01:50 km/h: 19.55
Pr. maks.: 42.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 200m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Sympatyczna, wieczorna wycieczka, z sympatycznym Ancorkiem, w całkiem już sympatycznej temperaturze :).

Ancorek by night

Gattinara - Grignasco - Borgosesia - Grignasco - Gattinara

W ogóle nie zauważyłem pomyłki. Dzięki, już poprawiłem :-).
Temperatura na tej wycieczce była ok. 3-7 stopni, ale wyruszyliśmy ok. 18-tej.
Dzisiaj w dzień było około 10 stopni, czyli już naprawdę wiosennie. Ja nie mam termometru w liczniku, więc dokładną temperaturę znam jedynie jadąc z żoną lub jeśli zobaczę gdzieś termometr miejski, ale nie przywiązuję do niej dużej wagi. Często bardziej w kość daje duża wilgotność lub wiatr niż temperatura.
W deszczu też nie przepadam jeździć i ostatnio nie jeżdżę :-).
Viracocha
- 18:28 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj
Podejrzewam, że liczba 42 dotyczy maksymalnej prędkości a nie temperatury powietrza ;-) Przy takiej temperaturze to już przyjemnie nie jest...
Temperatura pewnie wynosi 8-12 stopni czy jest jeszcze wyższa?
W mojej okolicy śnieg zdążył stopnieć, temperatura od 2 do 7 stopni i do tego bardzo mocno wieje. Niestety a może jednak dobrze...że synoptycy zapowiadają powrót dość dużego mrozu. Nie znoszę jeżdzić w deszczu...
panther
- 15:50 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa watom