blog rowerowy

Km: 61.99 Km teren: 0.30 Czas: 02:57 km/h: 21.01
Pr. maks.: 46.00 Temperatura: 4.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 200m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw pojechaliśmy razem z Ancorkiem do Borgosesii. Po przyjeździe wypiłem herbatę i wyskoczyłem jeszcze na małą rundkę.
W Borgosesii byliśmy kilka godzin przed rozpoczęciem karnawału. Stały już przygotowane przystrojone platformy, które będą przejeżdżać przez główny plac miasta. Każda platforma wyposażona jest w sprzęt grający, żeby zagłuszyć inne i przygrywać do tańca, skaczącej na niej grupie. Generalnie - im bardziej kolorowo i głośniej, tym lepiej.

Jedna z platform

Oj będzie się działo...

Sex, drugs and rock&roll;

Nasz faworyt

Ta trochę skromniejsza, będzie musiała nadrobić hukiem

I następna

Tej nie wróżę zwycięstwa. Miejmy nadzieję, że przynajmniej traktorek wytrzyma.

Ta już z ekipą

Ancorek w stroju...

... i nastroju iście karnawałowym

A w Rovasendzie nie ma karnawału, za to, żeby było pewnie śmieszniej, postawili nowe światła na drodze głównej, do której w tym miejscu dochodzi droga osiedlowa, a z drugiej strony - gruntowa.