blog rowerowy

Km: 64.78 Km teren: 0.00 Czas: 03:29 km/h: 18.60
Pr. maks.: 47.30 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 380m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Parę dni temu pisałem, że pogoda była idealna na rower. To nieprawda. Idealna pogoda była dzisiaj. Wybraliśmy się więc w najczęściej ostatnio przez nas uczęszczanym kierunku, czyli do Varallo przez Borgosesię.
Najpierw zajrzeliśmy do Borgosesii, do Naszego Ulubionego Sklepu Rowerowego celem zakupienia Ancorkowi dzwonka, który to ostatnio popsuła, ale uważa go za absolutnie niezbędny element wyposażenia. Dzwonek nabyliśmy od Naszego Ulubionego Sprzedawcy - Simone i to drogą nie kupna, a dostania w prezencie :). Złożyliśmy sobie z Simone życzenia noworoczne i poszliśmy do pobliskiego sklepu spożywczego po napoje. Pod sklepem dowiedzieliśmy się od pewnego dziadka, że za czasów Mussoliniego, była obowiązkowa, coroczna opłata za posiadanie roweru w wysokości 5 lirów, co było wtedy ponoć wcale niemałą kwotą. Sympatyczny dziadek od razu zauważył, że nie posiadamy stosownej naklejki ;).

Droga do Borgosesii, Ancorek wchodzi brawurowo w zakręt

Most na rzece Sesia

Pierwszy raz Czarnuchem do Varallo

Wjazd do Varallo od strony Locarno

Na ulubionym mostku z ulubionym Specem, w ulubionym kolorze