blog rowerowy

Km: 73.49 Km teren: 0.00 Czas: 04:22 km/h: 16.83
Pr. maks.: 56.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Znów pojechaliśmy do Valle d'Aosta i znów z rowerami zapakowanymi do auta. Tym razem zaparkowaliśmy tuż za Aostą i przesiedliśmy się na rowery, na których udaliśmy się do Courmayeur. Ciągle mamy upały, ale w górach są one zdecydowanie mniej uciążliwe. Wycieczka leniwa, połączona ze zwiedzaniem miejsc, których jeszcze nie zwiedziliśmy i odwiedzaniem tych już dawno zwiedzonych. Valle d'Aosta jest miejscem, do którego zawsze chętnie wracam. Bogactwo przyrody i ciekawej architektury jest tutaj nieprzebrane.

Ruszamy z parkingu

Saint-Pierre (castello di Sarriod de la Tour)

Kwiatki mojej żony

Zjazd do Introd

Aymavilles

Sarres

Pier.... KTM-owe stopki! W niedługim czasie złamałem dwie dokładnie w tym samym miejscu, a dodatkowo wykrzywiła się druga śruba i był problem z odkręceniem. Za pierwszym razem sytuacja była identyczna. Chciałem mieć stopkę w rowerze pod sakwy, ale właśnie mi się odechciało.