blog rowerowy

Km: 167.83 Km teren: 0.00 Czas: 07:47 km/h: 21.56
Pr. maks.: 45.00 Temperatura: 18.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Pogoda dzisiaj była wymarzona na rower. Może tylko trochę za mocno wiało. Dzisiejszą wycieczkę zaplanowałem pod kątem zdobycia nowych gmin. Właściwie trasa niespecjalnie ciekawa, bo praktycznie cała wśród pól ryżowych. Nie dość, że nudy, to jeszcze śmierdziało (z tych pól ma się rozumieć).

Droga do Novary jest naprawdę nudna i naprawdę ruchliwa. Jedynym plusem jest dość szerokie pobocze.

Przez Novarę przejechałem szybko. Samo miasto jest dość ciekawe i osobiście mi się podoba, ale byłem tutaj ze sto razy, więc dzisiaj niespecjalnie mi się chciało zatrzymywać. Obrałem więc kierunek na Milano i wyjechałem z miasta. Tuż przed Trecate skręciłem w lewo po moje gminy, które okazały się zabitymi dechami dziurami, ale cóż - białe plamy źle prezentują się na mapie. Jedynie Mortara to trochę większe miasteczko, ale raczej bez rewelacji.
Do domu pojechałem przez Vercelli (trochę naokoło).

Gattinara - Lenta - Ghislarengo - Carpignano Sesia - Fara Novarese - Briona - Novara - Sozzago - Terdobbiate - Sozzago - Gravellona Lomellina - Cilavegna - Parona - Mortara - Albonese - Borgolavezzaro - Nicorvo - Castelnovetto - Rosasco - Palestro - Vercelli - Quinto Vercellese - Greggio - Arborio - San Giacomo Vercellese - Buronzo - Rovasenda - Lenta - Gattinara