blog rowerowy

Km: 133.45 Km teren: 0.00 Czas: 06:50 km/h: 19.53
Pr. maks.: 47.00 Temperatura: 15.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Freccia Bianca Aktywność: Jazda na rowerze
Jak najlepiej obchodzić urodziny? Wiadomo - na rowerze. Tak też dzisiejszy dzień obszedłem. :)
Właściwie można powiedzieć, że wycieczka udała się idealnie. Pogoda dopisała, dystans całkiem niczego sobie, cztery nowe gminy zaliczone, a wszystko to w dobrym towarzystwie.

Polski akcent wycieczki: jedna z nowych gmin, bliźniacza z polską Łososiną Dolną.

Rondo w Trino

Trasa wycieczki:

Nowe gminy: Lamporo, Crescentino, Fontanetto Po, Palazzolo Vercellese

Tylko daj znać przed rezerwacją, żebyśmy czegoś w tym samym czasie nie zaplanowali. Z miejscem nie ma problemu.
Viracocha
- 23:29 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj
Będę obserwować ceny biletów, myślałem o terminie kwiecień albo maj, jakoś na parę dni ( 4-6 pewnie, bo tak bilety idzie kupić ). Gdyby udało się znaleźć kawałek miejsca na śpiwór to było by mega ! :)
vanhelsing
- 22:30 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj
Nie ma sprawy - przyjeżdżaj. GT stoi zazwyczaj luźny w garażu.
Viracocha
- 20:19 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj
Ja coraz bardziej myślę Was odwiedzić, tereny super do jazdy ... :) A i bilety tanie, do Bergamo w dwie strony do 100 zł na luzie znajdę, tylko bez rowerka. Na weekend w sam raz !
vanhelsing
- 18:35 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziec